Vissa inlägg mår sämst av att läsas.

Om man varit inne och hetsjagat inlägg här i helgen har man lyckats läsa två stycken som nu inte finns kvar.
Två olika inlägg om två skilda ämnen, som jag med förnuftets hjälp plockade bort eftersom det fanns risker för trubbel och jag är inte riktigt upplagd för stormar i mitt glas för tillfället.
Om man inte varit inne och hetsjagat känns det bra att ni vet det nu, vet att jag varit produktiv genom en form av viskande.
Snart, snart smiskar jag in ett inlägg som jag vågar låta bo kvar, snart, snart.


Kommentarer
Postat av: Linda

FAN att jag inte var inne och hetsläste i helgen. Blir ju måttligt nyfiken nu ..

2010-05-13 @ 11:52:41
Postat av: Calle

Du får bevaka bloggen via mobilen så det börjar tuta varje gång jag levererat. :)

2010-05-13 @ 22:29:50
Postat av: Linda

Det är givet!

2010-05-18 @ 13:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0