Skeppar hem flyttlasset som vore det ett pappersplan.

Grabbarna har varit här idag, Farmor, Olsson och Fajsi.
Det var gott.
Att se dom.
Att krama dom.
Att det var så mycket fart i Fajsi.
Att äta min favoritmat, Farmors ugnskyckling.
Och att få flytta, rent prylmässigt, det ligger bara och väntar som ett berg ovanpå huvudet innan.

Det var inte alls jobbigt att dom kom och åkte och att grejerna packades ner och ihop och åkte.
Konstigt.
Nog för att jag har varit avstängd vad gäller kvinnoaffärer och sånt bök, men jag har fortfarande känslor.
Antingen kommer det sen som världens fetaste bakfylla eller så har min hud bara blivit så jävla hård som livet kräver.
Jag tror tamejfan på det senare.
Jag vill vara den mannen med känsligast spröt i universum, det är så upplevelserikt och vackert, men jag mäktar inte längre med det, det blir bra om jag blir hårdare.

Nu sitter jag och tar en iskall signifikant pilsner, San Miguel, i blåvit rutig skjorta och röda kalsonger, i mitt ekande internatrum.
Jag brukar prata mig varm för tvåmannafester, men tacka vet jag enmannaförfester.
Verklig magi skapar jag själv i blåvit rutig skjorta och röda kalsonger.
Jag laddade med att sova en halvtimme.
Sen vaknade jag, tog en bit av tårtan Farmor kom med, öppnade en fryskall pils och satte på Sverige-Bosnien på webb-tvn.
När Ola Toivonen hade frälst mig i halvtid maxade jag musiken, sjöng och dansade jag, rakade jag mig och tog en duckaching.
Sen dess har jag bara seglat och spunnit.
Nu ska jag ta en av cigaretterna som ligger i kylen.
Jag la cigaretter och kondomer i boliskassen i kylen för att inte Farmors öga skulle börja flacka.
Vet inte varför, jag har inga hemligheter för Farmor, dom svarta spetstrosorna lät jag liksom hänga kvar i sänglampan.


Fnissan says: "Farmor var så mysig, men Olsson sa inte så mycket, han gick bara runt och mös"
Farmor says: "Men hon var go, det tyckte jag, kramades och var spontan och go"
Olsson says: "Jätterar tjej, henne ska han hålla hårt i, hon kunde ju diska och allt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0