Läge för lista.

Dagens mående: Svårtytt. Mer plus än minus.
Dagens person/personer: Låda och Pullis.
Dagens låt: Lättaste frågan jag fått i hela mitt liv. Långa nätter med Melissa Horn.
Dagens klädsel: Randiga tröjan med grönt, grått och vitt. Olssons stekiga wassbergmössa.
Dagens smycken: Hade en kondom på mig i förmiddags, men tog av den efter en stund.
Dagens vill ha: Ett sammansvetsat DLHEG som nu börjar tagga inför titelförsvarandet.
Dagens roligaste: Tiden mellan att hon tog på mig kondomen och att jag tog av mig den.
Dagens tråkigaste: Att Hammarby förlorade mot Öster eftersom Lodden och jag lirat på bajenseger.
Dagens planer: Det är ju hyfsat sent, men vi har sagt att vi ska beträda gympasalen, det är en plan.
Dagens längtan: En tidsbromsare längtar jag efter att få tillgång till.
Dagens saknad: Den tid som är nu saknar jag i förtid, visst är jag ofrisk.
Dagens tvprogram/film: Såg en period av Karjala Cup 2 mellan Tre Kronor och Tjeckien.
Dagens Tjej: Hon som trädde på den kondom som fått sanslöst stor plats i denna lista.
Idag har jag insett: Att Melissa är Håkan Hellströms första utmanare, vilket är en av de största möjliga insikterna.


Kommentarer
Postat av: Skörra

Lite musiktips som jag tror att du skulle gilla:

http://open.spotify.com/user/pumpservice/playlist/32fpknN3pd3hCfCY1kaTjf

2010-05-16 @ 22:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0