En bloggare som heter Quimmen.

Han kommer och går i bloggosfären som om han ägde den.
Jag har talat om att Quimmen är en bra och rolig bloggare tidigare, det behöver jag inte göra igen.
Men att han är igång behöver jag.
För han har inte skrivit på ett tag och när jag sa att jag saknat hans inlägg svarade han att han inte trodde en jävel läser.
Jag läser och om jag är den enda jäveln är det dags att fler jävlar gör det.
Inte minst för att jag figurerar ofta.
Mest för att han vid sin återkomst klargjorde att jag är hans stora förebild som bloggare.
Det är gott och stort och jag säger inte nej till att han har drag av sin förebild i sina inlägg.
jaggerdigmin.blogg.se är adressen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0