Solbrillor, tågskyltar och nakna män.

Om en vecka fyller jag år och detta föranleder att jag för frågor om vad som önskar i födelsedagspresent.
På det har jag tre svar.
Solglasögon med personlighet.
Tågskyltar helst inte Stockholm Göteborg Västerås Varberg Falun Mora Uddevalla eller Sala.
Män nakna.
En av dom som frågat är min lillasyster Mia och nu börjar jag bli väldigt orolig att hon tagit mig på orden och tänker ta med sig en naken man inslagen i en låda, när hon ska fira mig nästa helg här på skolan.
Jag skämtar inte alltså, jag tror verkligen det, att hon kommer ta med en man eller en killkompis eller något och klä av honom mellan Jönköping och Nässjö och låta mig öppna ett paket med denna snubbe i, på tågstationen.
Hennes senaste sms säger mig det iallafall.
"det var solglasögon tågskyltar och nakna män va?"
"bra. du kommer få en överraskning vill ja lova. du har sagt då å då får du det"
"du får d du vill ha. iaf två av tre"
"ska bli superkul att se dig öppna paketen"
Jag känner mig oroväckande övertygad om att två av tre inte innebär att jag får ett par brills och en skylt utan mer troligt en naken snubbe med brills på.
Jessjess, spännande blir det iallafall, kan inte klaga när jag sagt att det är så jag vill ha det.


Solbrillor - Tågskylt - Naken man - Lillasyster Mia


Kommentarer
Postat av: Kickis

Grattis och Kram från Kickis

2010-03-06 @ 17:28:22
Postat av: Calle

Jag fyller inte år nu. Du är helt fel ute.

2010-03-07 @ 04:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0