Nyhet på bloggen: "Dagens spottklysa".

Jag är nybliven innehavare av ett personligt spotifykonto.
Förutom att min reklamallergi ger utslag tycker jag det känns väldigt bra att vara medlem på spotify.
Nu ska det sökas på låtar, gamla och nya, och det ska göras listor av olika slag.
I denna process kan jag passa på att spotta in några låtar här på bloggen, tänkte jag.
Har inte lärt mig detta än, men tror inte man kan länka rakt in i spotify så länkningarna får ändå bli till youtube.
Hoppas jag lyckas få upp era öron för någon låt ni inte redan har på era egna listor, tar för givet att alla utom jag redan haft spotify ett bra tag.
Så: Nu kan ni se fram emot en eller ett par låtar om dagen en tid framöver!


Vill passa på att tacka Fnissans syster Anneli för att hon invit;ade mig.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var på tiden ;) Har vart stolt medlem sen 6 månader tillbaka .. skulle nog inte klara mig utan den nu.

2010-03-28 @ 16:20:56
Postat av: Gummi

Och vem va det som fixade det!! dålig stil att inte nämna mig som fixade det ;(

2010-03-28 @ 20:51:13
Postat av: Calle

Snusovic: Hoppas du har "Breaking free" på nån favvolista, annars blir jag besviken. :)



Gummi: Nu har jag rättat till det! ;)

2010-03-28 @ 21:37:56
Postat av: Linda

Haha, jag har faktiskt det. Men den var inte lätt att hitta med bra kvalite. Du har den med va?

2010-03-31 @ 13:12:32
Postat av: Calle

Jag har den med. Men inte för att den är bra. ;)

2010-03-31 @ 17:06:25
Postat av: Linda

Det kallas minnen som är underbara och aldrig glöms!

2010-04-02 @ 03:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0