Låt kvinnan göra vad hon vill.

När man ser på en del av beteendet hos mina brydar skulle man kunna tro att jag fiskade upp dom via kontaktannons där jag sökt efter "tjej som gillar att städa killes rum".
Snusan tyckte på allvar att det var "kul" att städa och Fnissan visar nu upp samma brinnande intresse.
Först tänkte jag att det var dumt att låta henne städa hela mitt rum, skulle liksom inte se bra ut om nån kom förbi och såg.
Men sen kom jag på att det var internationella kvinnodagen häromveckan och eftersom jag inte firade det så är det dags att jag låter min kvinnas fria vilja få råda.
Själv passade jag på att leka internationell mansdag och lät min manliga vilja råda, vilket betyder tillbakalutning med fotpall och eldvatten.

Kommentarer
Postat av: lillebror

HAHAHAH goe flaskan du dricker på calle!!!! :D

2010-03-21 @ 14:01:54
URL: http://pokerglower.blogg.se/
Postat av: Storebror

Gratis är gott, lillebror. ;)

2010-03-21 @ 15:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0