Dokumenterat dum.

Ibland händer det att man träffar människor som är riktigt dumma i huvudet.
Nu pratar jag inte om såna som man "inte går ihop med för att alla inte kan gilla alla" utan om såna som rent objektivt är jättedumma i sina huvuden.
Jag skulle kunna skriva mycket mer, och det har jag också gjort på annat håll, men detta får räcka för nu i detta forum.
Vill bara tala om för hela världen att jag upptäckt ett dumhuvud, jag vill så att säga dokumentera dumheten.
Och nej, jag upptäckte inte huvudet idag utan för länge sen, men jag vill inte döma ut folk i första taget, fast nu har det gått väldigt många tag och hoppet om friskhet och godhet är dött.


Kommentarer
Postat av: Verklighetens riddare

In a world of steel and with a mind of powder

Its hard to live and its hard to breath

To live day after day is all that matters

So let our minds have peace

and make our songs be sunged

trough to streets at nights

and with a cold winter face

another beer another smoke

it doesnt matter anyhow

the adventure has just begin

so just realax and take it in

Today is not the day to die

2010-03-25 @ 01:32:45
Postat av: Calle

Det var en av de bättre kommentarerna jag fått. Synd att jag inte får veta som är så klok. Men tack ändå.

2010-03-25 @ 17:23:59
Postat av: lillebror

Men din bästa kommentar kommer nu! :)



Man kan ha roligt utan sprit, men det är dumt att chansa!

2010-03-25 @ 22:42:21
URL: http://pokerglower.blogg.se/
Postat av: Storebror

Goe, goe mottot det du. Din sjuke jävel. ;)

2010-03-26 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0