Dagens spottklysa: Stereo love.

Rumänen Edward Maya kom med sin dragspelsdänga redan förra sommaren, men jag har inte hört den förrän på senare tid.
Den vaggar in i en skön uppsluppenhet som får mig att drömma mig in i Middas bil en het julidag då han krämar upp volymen i taket och vi brölar, skrattar och tokar oss vid stoppljusen utanför McDonald´s i Uddevalla.
Mars är lite tidigt för en sommarplåga att varvas upp, men det kommer åtminstone bli en vårplåga för min del.
HÄR har vi den om vi inte orkar söka själva.

 
Edward Maya och hans sångerska Vika Jigulina - Midda och hans tumme

Kommentarer
Postat av: lillebror

Helt "off topic" som man säger så snyggt på engelska men varför aldrig inne på msn längre Calle? :(

2010-03-28 @ 23:52:46
URL: http://pokerglower.blogg.se/
Postat av: Storebror

Msn är ett råtthål. Försöker hålla mig ifrån såna. Men kan försöka titta in snart för din skull!

2010-03-29 @ 00:05:34
Postat av: lillebror

Må så vara men precis som allting annat har också råtthål har sina fördelar! Och du har märkt av dom också under din långa online tid på msn!

2010-03-29 @ 00:33:30
URL: http://pokerglower.blogg.se/
Postat av: Storebror

Syftar du på Kanonkonversationerna?

2010-03-29 @ 01:04:20
Postat av: lillebror

Nej jag pratar om kloaker som oftast finns i närheten av råtthål! :D

2010-03-29 @ 08:37:13
URL: http://pokerglower.blogg.se/
Postat av: Twins

Akcent-thats my name

2010-03-30 @ 13:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0