Dagens spottklysa: Stuck in a moment.

"Har haft en U2-helg och ville dela något bra. Kanske blev jag inspirerad av
det du skrev om att inte låta potentialen komma till sin rätt, vad vet
jag... :)

<
http://open.spotify.com/track/135bOPTl0vo3P5o1oBJIux>

Allt gott
/AC"

Sinnestajming(nej, hon läser inte bloggen, inspirationen kom av att jag mejlade henne samma rader som jag bloggade) att min skrivarcoach AC tipsade mig om en låt bara några timmar efter att jag själv började med låttipsandet.
Dessutom länkade hon rakt in i spotify, som jag inte trodde att man kunde, nu vet jag det och behöver inte youtubelänka längre.
Men youtubelänkningar kanske är bäst ändå eftersom alla inte har/inte är inloggade på spotify hela tiden?
Låten hon länkar till är väldigt vacker och efter att ha sökt upp låttexten kan jag inte förneka att den har uppebara samband med vad jag skrev i inlägget "Är inte jag större än min situation?" häromdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0