I wanna be a billionaire, so fucking bad.

Travie Mccoy är mer Jason Mraz än Jason Mraz och låten Billionaire kommer nötas i sommar på radiostationer, förfester och i Middas bil.
Frasen I wanna be a billionaire, sooo fucking bad sätter sig i skallen och jag trallade på den så frenetiskt igår att Fnissan var tvungen att tysta mig gång på gång.

En annan låt jag nöter nu är Helm I´m alive med Metric som nog är en klassisk Calle-låt.
Jag fick den serverad på ett silverfat av min personliga låtjägare Cronärtskocken för nån månad sen, men det är först nu den gått in i högvarvspumpen.

Musik är godast när fönstret står på vid gavel, kylen är full med spansk pilsner och cigaretten väntar på att rökas.
Musik är godast nu.


Kommentarer
Postat av: Wamid

Har du blivit en konstant rökare nu?

2010-06-07 @ 13:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0