Häng med Kevin och Elina!

Idag har Farsan varit här, en ren slump att det inträffade direkt efter att jag varit "hos" honom, som jag skrev om igår.
Men mest var jag med mina yngsta syskon, tvillingarna Kevin och Elina.
Det var underbart.
Extremt sällan jag umgås med dessa charmtroll, iallafall på det här fina sättet som idag.
När våra andra syskon är med blir det naturligt att mellansyskonen istället för att bli en brygga blir en skiljebricka mellan yngsta och äldst.
Så idag umgicks vi som småsyskon med storebror och det kändes som att dom uppskattade det lika mycket som jag.
Vi spelade boccia, blåste såpbubblor och tuggade hubbabubba.
Dom är sju år och hur härliga som helst, och det säger jag inte i egenskap av deras bror.
Båda har bollsinne, Kevin gick segrande ur bocciaturneringen trots att dom gamla rävarna Farmor och Farsan deltog.
Detta var en bra dag alltså.



Kommentarer
Postat av: Gums

haha, goe dig din Sötbulle! :)

2010-06-30 @ 10:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0