En gång var jag också prins.

Den här dagen är en stor dag, en dag vi alla kommer minnas vare sig vi vill eller inte.
Jag vill, jag står bakom hovet och tycker allt det här är göttis.
Nu sitter jag och kollar på kortegen efter att ha sett vigseln.
För att påvisa min support bjuder jag idag på en bild av kunglig elegans.
Det är nämligen så att jag sågs som prinsmaterial en gång i tiden, när jag hade mer gelé i håret och var mer fyllesvullen, men prinsessan Sofia Hellqvist("Lillan" som Skörra och jag kallade henne) bestämde sig sedan för en annan prins Calle - Carl Philip.
Jag önskar i och med detta både Lillan, Carl Philip, Danne Westisch och Victoria ett gott kärleksfyllt liv.


Kommentarer
Postat av: "Gums"

http://www.youtube.com/watch?v=qwlK5b4KYfI&feature=player_embedded#!



Kolla in denna! kommer du nog gilla!

2010-06-22 @ 23:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0