Årets nakna kock utsedd!

Jag har varit hos Farsan ett par dagar.
Eller nej, det har jag inte alls, men jag har varit hos mina syskon på Farsans sida däremot.
Passar på när det är föräldrafritt i huset.
Är alltid där en eller ett par gånger varje sommar och umgås med bröder och kusiner.
Vi kickar boll, käkar pizza och pysslar bara med sånt vi förenar med livskvalité.

Den här bloggen är ganska ung, men ni som följt mig som bloggare genom åren vet att jag varje sommar utser årets nakna kock i Ödeborg.
2010 års utmärkelse Den nakna kocken går till min kusin Jappax som igår klädde av sig och vispade i grytorna.
Stort grattis och tack för att du bjuder på dig själv, det gör dig till en äkta Abrahamsson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0