Äntligen är jag lik en snygging.

Det var en tjej som kollade på sporten.
Och skickade det här sms;et Jag såg nån på teve idag som var lik dig. Målvakten i Landskrona.
Jag googlade fram Landskrona BOIS hemsida, gick in på truppen och hittade Peter Karlsson.
Från Norrköping, född 1985.
Och en bild som både visade en jävligt snygg människa och någon som inte är olik mig.
Det var roligt och gott.
Jag har tidigare blivit liknad vid kända män hejvilt, exempelvis fula dårar som hockeyfilmsbusen Fulton Reed.
Men okej, varken Tom Cruise eller en ung Richard Gere är fula.
Grejen är bara den att det inte är sant att dom är speciellt lika mig, eller jag dem.
För första gången tycker både andra, brorsorna skrattade medhållande när dom såg bilden på Peter, och jag själv att en offentlig person är lik mig, samtidigt som jag tycker att den jäveln ser bra ut.
På tiden det.
Efter ett liv där jag blivit look-alike;ad mer än någon annan.


Kommentarer
Postat av: Skörra

När blev Landskronas målis i Superettan en offentlig person?

2010-07-02 @ 18:57:38
Postat av: Calle

När ska du sluta smolka ner bägare?

2010-07-02 @ 19:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0