Skiten är slut, dessa var bäst.

Skörsten skulle skriva en VM-krönika här, tänkte han, men jag vet inte om det är hans låtsasdanska klocka, hans arabiska klocka eller hans norska klocka som drar ut på tiden.
Oavsett vilket skeppar jag här in de elva spelarna jag tyckte var bäst under mästerskapet.
Är det nån som saknas är det Palacios, men hans lag Honduras var väl sämst av alla och han spelade inte mer än tre matcher, jämfört med de bästas sju, så nån måtta får det vara.






Eftersom inte alla såg vilka spelarna var när jag la in bilder efter gruppspelet skriver jag nu ut namn och lag.
Målvakt: Neuer, Tyskland.
Försvar: Maicon, Brasilien - Puyol, Spanien - Lucio, Brasilien - Lahm, Tyskland
Defensivt mittfält: Khedira, Tyskland - Xavi, Spanien - Schweinsteiger, Tyskland
Offensivt mittfält: Sneijder, Holland
Anfall: Forlán, Uruguay - Villa, Spanien.

Avslutningsvis vill jag tala om att det är obeskrivligt skönt att det är slut på skiten nu.
Man är inte längre tvungen att anpassa sig efter tv;n varje jävla dag, det var ju som ett murarjobb eller nåt.
Tacka vet jag allsvenskan, nu räcker det att kolla text-tv ett par gånger i veckan.
Och googla Johanna Frändén.

Kommentarer
Postat av: Pantern

En tysk, en spansk och en bellman. :)

2010-07-20 @ 00:12:57
Postat av: Pantern

Jag är också glad att det är över. Nu kan man se på teve när man vill utan att bli attakerad av ett vuvuzelahav

2010-07-20 @ 00:15:10
Postat av: Quimmen

Varken Donovan eller Honda!? John-John är nog skogstokig just nu.

2010-07-20 @ 10:04:12
Postat av: Calle

Pantern: Menar du negerblåshornen?

Quimmen: Ja, Landon Donovan är i och för sig mycket bättre än Wesley Sneijder, tog bara ut det här laget för att provocera honom.

2010-07-20 @ 13:39:09
Postat av: flexa

Lahm, Spanien?

2010-07-20 @ 19:32:05
URL: http://pokerglower.blogg.se/
Postat av: Skörra

Gillar JJ Honda? Det var min favorit med, även om han inte skulle ta plats i en drömelva.



Min är följande: Casillas, Maicon-Pique-Lucio-Lahm, Messi-Xavi-Iniesta-Sneijder, Forlan-Villa.



Kan verka galet eftersom han avgjorde VM-finalen, men Puyol var en säkerhetsrisk i det spanska försvaret. Tur att dom har Pique.

2010-07-20 @ 22:43:33
Postat av: Calle

Att Låda älskar asiater trodde jag alla i hela världen visste.

På tal om gilla, varför gillar inte du tyskar?

2010-07-21 @ 19:52:52
Postat av: Wamid

För en gång skull håller jag med skörra, tro d eller ej, men Puyol va kass, komemr du ihåg finalen när Robben fick han o se ut som en gammal tant på kryckor?

2010-07-22 @ 21:03:48
Postat av: Calle

Bara för att du skriver så begåvat beträffande det unika i att hålla med Skörsten så ska inte jag tjafsa mer.

Puyol var en säkerhetsrisk. Det är tur att dom har Pique. I finalen fick Robben Puyol att se ut som en gammal tant på kryckor.

2010-07-22 @ 21:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0