Se på mig, jag kan supa, knulla och röka!

Nu kan man säga att jag är en rökare fullt ut.
Ëftersom jag varit hemma en vecka i sträck har jag inte längre orkat dölja mina vita mintcigaretter för familjen.
Jag visste att det skulle bli livat när jag för första gången rökte inför dem, men nån gång måste smällen tas för att det inte ska behövas tåtrippning i all evighet.
De är besvikna, trodde inte det om mig.
Som om jag dödat någon.
I och för sig dödar jag väl mig själv med detta i långa loppet, men det gör jag ändå med mina demoner så det är inte så jävla noga.

Jag tänker en del på det här med att börja röka när man är för gammal för att göra det med orsak av grupptryck eller ren dumhet.
Varför gör jag det då.
Det finns en hel del motiv jag kan peka på, men ett sticker ut varje gång jag filosoferar kring ämnet.
Revanschen, hämnden, hävdandet.
Jag har levt ett liv fyllt av ständiga erövringar av, mestadels destruktiva, skalper, och jag fortsätter leva det livet.

Alla drack alkohol före mig.
Redan på högstadiediskona började många fyllna till samtidigt som jag satt hemma och skrev en 40-sidig uppsats om Astrid Lindgren.
När jag sen i myndig ålder väl tog mig in på alkoarenan gjorde jag det med besked.
De år av försprång i fylledjungeln mina jämngamla hade har jag ätit upp på alla tänkbara sätt.
Och alla hade sex före mig.
Jag var den siste oskulden, under tidiga tonåren sa grabbarna att runk och knull inte gick att jämföra och jag funderade på hur det överhuvudtaget kunde vara möjligt att något var ojämförbart mycket skönare än att dra i sin egen snopp.
När jag väl fick inblick i fittornas värld hamrade jag mig fram mycket målmedvetet och det är inte utan anledning jag nu planerar att skriva en bok om en sexjägare.
Efter att ha visat mig själv och dem som velat se, att jag både kan supa och knulla, dök väl nästa ribba på stegen upp.
Cigaretterna.
Jag är fortfarande inte en av de riktiga rökarna, men snart är jag.
Vad ska jag göra sen.
Knarka, råna banker, bestiga berg eller åka rymdraket?

Har alltid tyckt det är hett med tjejer som röker.
PS.Hur ofta skrivs ett inlägg om supa, knulla och röka med Astrid Lindgren som enda nämnda namn.DS.

Kommentarer
Postat av: Gums

JAG VISSTE DET!!! Vad sa jag!!! Du skulle visst bli en storrökare på heltid! och du sa; nääe det kommer jag aldrig bli. Vad blev du, jo en av dem som röker Cancerpinnar! Dumt val gubben, dumt val....

2010-07-23 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0