Tjejer, blåa är bra!

Jag är en älskare av tjejers naglar och så har det alltid varit och det tycket är nog jag dömd till i all evighet.
Tidigare har jag varit en riktig färgfascist och sagt att det enda som är snyggt är rosa, svart och franskt.
Jag har fördömt alla uppmärksamhetsfärger, och då läser jag in samtliga i detta - gult, brunt, orange, blått, grönt, lila, grått, vitt.
Men sommaren 2010 har ljusblått nagellack fått ett jävla uppsving och alla som vill vara något har smiskat på denna bebifärg.
Till att börja med, vi kan säga under juni månad, var jag grovt skeptisk, som jag alltid är över uppmärksamhetsfärger på tjejers naglar.
Men nu har jag fått tid för min blick att vara förnuftig nog att ändra min uppfattning.
Fortsätt, bara fortsätt.

Kommentarer
Postat av: Gums

blått är skitfult, hade på mig det förra veckan och var hemskt! haha

2010-07-25 @ 19:32:00
Postat av: deas

Grrrrrr

2010-07-25 @ 23:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0