Tacos, moppe och Flurry.

Min Flexa och jag klarar oss utmärkt och har det tipptopp tillsammans som herrar på täppan i Stenshult.
Vår gemensamma favoriträtt har alltid varit tacos.
Det är inte längre min favoriträtt, men när jag är med Flexa är det ändå det, därför har vi dunkat ihop denna rätt nu ikväll och spisat framför senaste beckfilmen.
Om en liten stund ska vi ta Syrrans moppe och dra till stan, Midda är sällskapssjuk så vi ska möta upp honom och ta en FlurryTorp.
Eftersom jag är asfaltsbarn har jag aldrig haft en moped och det har heller aldrig nån av mina kompisar haft.
Så jag har varken kört själv eller blivit skjutsad nån större sträcka, därför är jag lite småpirrig inför att sitta bakom lillebror i mörkret mellan Stenshult och Uddevalla.
Men det ska nog gå bra, om det inte gör det tackar jag för att ni ville läsa min blogg medan jag levde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0