Här är er Kapten, upplaga 2010.

David Leinar Har En Gangster har haft en jävla baksmälla efter guldåret 2009.
Detta år har kantats av en intern intrig och stridighet som i dagsläget inte är löst, såvitt jag vet.
Om denna inte löses blir det nog ingen Rikets Änglar i år.
Fan, vi som skulle försvara guldet och bevisa att vi är så bra som vi verkade ifjol.
Det är bara dryga månaden kvar till cupen går av stapeln.
Och om vi ska dit vill jag vara snygg och respektingivande.
Därför har jag nu inte bara köpt ett grönt zone-pannband.
Jag har även införskaffat en ny kaptensbindel.
Den röda går inte att motstå, den är sylvass.
Min röda kaptensbindel är en vinnarbindel.
Jag vill väldigt gärna lyfta bucklan i augusti med den runt armen.
Lös det här nu grabbar, gör det för laget.


Kommentarer
Postat av: Syster

Ja tror på vinst även iår om ni deltar ;) Och som förra året så hoppas ja att d finns plats för era två största fans i nån bil! :)

2010-07-08 @ 21:53:53
Postat av: Calle

Så ska en riktig syster tala. :) Klart ni ska med, ni är huliganerna som bär fram oss!

2010-07-09 @ 00:21:54
Postat av: Pumpservice AB

Huliganklubbens namn: Leinars gangstrar?

Se till att pumpa bicepsen nu så inte bindeln glider av!

2010-07-09 @ 17:49:22
Postat av: Calle

De kan heta vad fan som helst, huvudsaken är att de har månansikten!

Det är en maffig bindel, det är inte armen som är tunn.

2010-07-10 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0