Lillasyster hälsade på i min värld.

Syrran Mia följde med mig hit och stannade en helg i Småland.
Tajmingen var inte så bra, men det kunde inte hjälpas.
Var ändå väldigt kul att ha ett syskon på besök i mitt internatliv.
Förutom att Jonuff bar ut några flyttlådor från Tärna samt såg Självbildsshowen så har jag aldrig haft ett syskon hos mig på nån av skolorna.
Mia är väldigt social och framåt så hon klarade sig gallant på Sörängen, satt i Gläntan och gaggade i timtal med folk som aldrig ens jag snackar med.
Om man får tro henne var det inte sista gången hon kom hit, förhoppningsvis ska hon uppvakta storebror på födelsedagen i vår.


Jag har alltid haft en förkärlek till att sammanföra olika världar.
Det var härligt att sammanföra syrran med skolskylten.
Det var härligare att sammanföra syrran med Fnissan och Påsättningen. Dåren i mitten har hon träffat tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0