Hon hånglade med honom. Du vet vem jag pratar om.

När man vaknat med blodig skalle är inte det första man tänker "vilken tid börjar festen", därför var jag enormt off på att klånka igår igen.
Fast det var trots allt Schlippovis födelsedagsfest och man vill vara lojal och man vill att han ska komma när man själv fyller år om ett par veckor så det var knivigt.
Msn;ade med lillebror Flexnes som pepprade partylåtar till mig samtidigt som jag sakta men säkert jobbade in två groggar lagom till tolvslaget.
Duschade bort lite blod och lite skam, smiskade på lite parfym kände mig som en ny människa när jag stoppade ner tre pilsner i en påse och traskade ner till kalaset.
Alkoholen bet inte, var väl immun sen det stora intaget i fredags, så jag var nog klarsyntast på festen, vilket inte hör till vanligheterna men var väldigt intressant.
Samtalade med en hel drös folk och för en gångs skull hade jag ett ärligt utbyte av det, och jag kommer ihåg varenda ord som sades.
Två lite roliga tugg från två olika personer kan jag bjucka på:
"Det finns två sidor av dig. Jag har varit inne på din blogghemsida och tittat. Du är en kille som tänker mycket på saker och ting."
Kommentar: En kille som tänker mycket, sa Bull.

"Vad mjukt hår du har ikväll. Du ser mycket snällare ut när du inte har håret bakåt. Jag var rädd för dig i början, du såg alltid så arg ut och så hade du stekig frisyr. Det är mycket bättre nu."
Kommentar: Mjukt hår och blodigt ansikte, då är dom inte rädda längre.


Flexnes - En mjukhårig kille som tänker mycket och Schlippovi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0