Stopp i röret sen lov och OS sen rörtömning.

Först: Tack söta Millis för att du bryr dig om mitt mående. Antar att fler av er gör det, fastän ni inte skriver det. Faktum är att jag mår bra, decembers snödepp är ett minne blott.

Sen: Ni har sinnesrubbat dålig tajming i ert bloggkollande. Fler besöker bloggen när jag inte skrivit på en vecka än när jag har mitt vanliga dagliga flöde. Sinnesrubbat, sa Bull.

Sen: Har haft för mycket att blogga om nu när jag inte bloggat. Sådär så det stockar sig med mynt i ett rör och man kommer inte åt de nedersta för att det ligger andra ämnen ovanpå. Därför har jag slagit bakut och inte skrivit alls istället för att beta av dem. Och nu är det spörtlov och hemresa till hökarnas dal där vi inte har nymodernigheter som internet. Så ni får vänta en vecka till på att jag ska tömma röret. Men gå in här varje dag ändå, gör det. Flera gånger om dagen, gör det.

Hoppas du, Millis(en vacker dag, jag lovar), och ni andra mår gott och ser livets fina sidor nu när solen snart lyser starkare än konsums ångestfyllda neonskylt. Och hoppas att Sverige vinner jävla massa medaljer i OS.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0