Sommarens sämsta dag.

Idag har jag mått förjävla dåligt.
Massa sura saker ovanpå varandra och då syftar jag inte på att jag haft maffig träningsvärk i hela kroppen i över två dygn, utan mer prylar som värker längre in.
Det har varit en supersommar, men ibland kommer en dipp och idag kom ingen liten.
Åkte med Midda för att shoppa matchkläder till stundande fotbollscup, tänkte att det kunde vara bra att komma ut lite, men det var väldigt dumt tänkt.
Han fick köra hem mig och spana vidare på egen hand.
Jag gick till Konsum och köpte så mycket tröstande föda som gick att bära, Rulle undrade vad som hände med min lokadiet.
När jag frossat fram till spynivå la jag mig på en madrass på Rullssons golv och sov, att försvinna in i sömn är en medicin inte många andra kan mäta sig med.

Har inte bloggat på en vecka, eller jo jag har jobbat in två inlägg som jag sedan raderat, det är duktigt ostrukturerat i bikupan nu.
Men jag ska ändå snart stänga den här butiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0