Pungsmällarn & Supermusen.

Lagfesten i lördags var sinnsyk och gick i romantikens tecken.
Att Dalar inte lät en enda killes kind vara torr föll i skymundan när de riktiga vansinnigheterna satte fart.
Henke, killen som ser ut att heta Jonas, gick bananas och small till varenda pung han lyckades springa ifatt.
Jonas, som nu inte passar att heta annat än Pungsmällarn, smackade varje mans dick ett par-tre gånger och firade segrar med större entusiasm än han firade lagets triumfer tidigare under dagen.
Det var en personlighetsförändring mellan nyktert och berusat tillstånd som slår allt världen tidigare skådat.
Det var befriande och upplyftande lika mycket som det var hemkt att bli utsatt för och underbart att se andra utsättas för.
Kvällen slutade inte med det utan med något annat häpnadsväckande.
En kvinna sköt ur sig en raggningsreplik, eller vad man ska kalla det, som gav mig tunghäfta.
"Du ska få mus av mig ikväll, du ska få riktigt bra mus ikväll" sa hon, och jag sa ingenting.
En lång dag med grabbarna ska nog sluta på precis det sättet, tänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0