Här är min regering.

Nu är det snart val, därför vill jag i god tid presentera min tilltänkta regering om ni röstar på mig som statsminister.
Biträdande statsminister Johan Abrahamsson
Finansminister Inger Hansson
Utrikesminister Maria Bohm
Justitieminister Ammar Khorshed
Försvarsminister Linda Börjesson
Socialminister Eirik Skogen
Näringsminister Jonathan Abrahamsson
Jämställdhetsminister Henrik Stotzer
Infrastrukturminister Rasmus Eriksson
Integrationsminister Jan-Olof Larsson
Skolminister Nebosja Grkovic
Utbildningsminister Anna-Carin Collin
Kulturminister Matilda Eliasson
Miljöminister Daniel Åhlén
Jordbruksminister Anna-Carin Windh
Idrottsminister Wamid Khorshed

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag niger och tackar för denna fina utmärkelse! Och visst kommer jag sakna denna sjö, men jag tror allt att det kommer börja klia i fingrarna på dig i sinom tid igen! Må väl! Kram! :)

2010-09-07 @ 18:03:39
URL: http://flygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0