Mellan två kyssar: Jag söker efter kärleken, precis som du.

hon kom som en virvelvind, förklädd till en storm
till den busshållplats, där jag väntat så många gånger förr
hon sa: vart är du på väg?
jag sa: vartsomhelst!
hon svara: jag vet vart det e. kom till mitt obebodda hjärta och se!
två ensamma själar bara föll i en famn.
de hade inget val, som gjorda för varann
två sargade hjärtan va skulle de göra

de sökte varann och dom rörde sig vid varandras sår
båda med höften full av längtan och törst
och för några månader försvann all smärta som de bar i sina bröst

den jag ser i spegeln kan inte va jag!
måste vi slåss i veckor för att älska en dag?


Kommentarer
Postat av: Fniss

<3

2010-04-26 @ 18:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0