Den lilla slynan Carola.

Igår föddes Carola Abrahamsson, en riktig bitch som ständigt har ett koppel av uppvaktare runt sig.
Jag kommer definitivt spara denna outfit och iklä mig rollen som Carola fler gånger i mitt liv.
Jag är fullt medveten om att både dessa bilder och denna text kan komma att användas emot mig, men jag har faktiskt alltid gillat tanken på mig själv som tjej, velat klä ut mig till kvinna.
Vet inte om det klassas som en sjukdom, men isåfall är det ändå bara en i raden.
Vad som väcks i min kropp när jag får vara Carola kan jag inte sätta fingret på, men det är väldigt härligt.


Kommentarer
Postat av: lillebror

"Vad som väcks i min kropp när jag får vara Carola kan jag inte sätta fingret på, men det är väldigt härligt."



Hmm, kanske din väldigt djupa relation till gud som väcks till liv? Det jag kan tänka mig när du får vara Carola för en kväll!

2010-04-25 @ 17:57:19
Postat av: Joakim

Ge mig 5-10 pilsner så tar jag med henne ut från Harrys till Hasselbacken och blir kär.

2010-04-25 @ 19:04:18
URL: http://jaggerdigmin.blogg.se/
Postat av: Calle

Lillebror: Det är nog mer min blomkastarnäve som väcks till liv.



Quimmen: Får hon låna din keps isåfall?

2010-04-26 @ 12:08:26
Postat av: Låda

Idioter!

2010-04-26 @ 15:28:22
Postat av: Quimmen

Om jag får plcoka hennes maskros för att sedan glömma av hennes namn.

2010-04-27 @ 16:06:24
URL: http://jaggerdigmin.blogg.se/
Postat av: Calle

Låda: Det är en klassiker. På ett bra sätt.



Quimmen: Ger du kepsen får du göra vad du vill.

2010-04-27 @ 19:14:43
Postat av: Quimmen Stålrosovic

Hon får kepsen om jag får 3 stygn i röven.

2010-04-29 @ 13:51:13
URL: http://jaggerdigmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0