Affischtävling och hårigt självförtroende.

Det är poesifestival på våran skola varje sommar och uppdraget att göra affischen ges till den elev som visar sig bäst på det.
Tävlingen avgjordes idag och jag fick via andrahandsinformation veta att nån kass vann, men det skiter jag i för jag har min egen vinnare.
Den är så stilren och originell och genialisk. Att man kunde blunda för den vid prisutdelningen är ett dåligt skämt.

För övrigt är min hårlängd alldeles perfekt just nu, tycker jag och andra.
Tidigare har jag fått utstå mycket trackningar för mitt hår, men nu är det andra tongångar, jag får komplimanger för´t.
Detta tillsammans med att jag själv är nöjd med det, att jag vet hur jag ska lägga det och vilka produkter jag inte ska ha i, har givit mig ett hårsjälvförtroende.
Det är gott att ha hårsjälvförtroende, speciellt när man inte haft det innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0