2008-2010 1-2.

Jag har inte bloggat så mycket den här veckan, jag har levt istället.
Förra veckan var också en blek bloggvecka, den gången berodde det i första hand på tidningsmakande, denna veckan beror det på allt annat.
Skrev för nån månad sedan att den här skolan samlade tärnapoäng, att Nässjö började mäta sig med det händelserika livet i Sala.
Men då var det en bit kvar.
Nu har det hänt sjuhelvetes massa sjuka saker här.
För två år sedan var det Snusan som skakade världen, nu har jag stått för det mesta av showen på egen hand.
Jag trodde aldrig jag skulle skriva detta och mena det, men nu har Sörängen gått om Tärna.
Inte i form av påverkan på mig, det tror jag inte.
Jag är inte den känslomässiga vulkan nu som jag var då.
Men boken om det här livet blir bättre än boken om det förra livet, om jag vågar skriva den.
Det bästa är att inte de som varit en del av den känner till de andra delarna.
Det läskigaste är att inte ens jag vet hur det slutar.

 Jag trodde inte att nån var kapabel att skapa fetare rubriker än den här tjejen.
 Nu vet jag att den här killen är kapabel. Jag vet inte vad jag ska tycka om det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Känns bra att bli nerknuffad från första platsen ;)

2010-05-01 @ 19:07:45
URL: http://lindaannalundberg.blogg.se/
Postat av: Calle

Jag tycker också att det är bra att du inte ligger där längre. Men jag önskar att det var nån annan än jag som petade ner dig från tronen. :)

2010-05-02 @ 21:15:38
Postat av: Linda

Jag förstår det. Hur kan det ha gått SÅ snett då? :p

2010-05-03 @ 21:56:11
Postat av: Calle

Fråga dig själv, det var du som lärde upp mig, din jävel.

2010-05-03 @ 22:56:44
Postat av: Linda

Skönt att jag åstadkom något i vårat förhållande då. Haha

2010-05-05 @ 15:33:06
Postat av: Calle

Jag vet inte om just det är något att vara stolt över. :P

2010-05-07 @ 11:53:47
Postat av: Linda

Har du väl rätt i kanske ;)

2010-05-07 @ 17:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0