Tv-stjärna tog bloggkung på kuken!!!

Tar för givet att ni känner igen den här sjuke jäveln:



Blondie från Farmen och Club Goa.
Träffade den gamle dokusåparäven på Mortens krog i Uddevalla i fredags.
Så fort jag kommer i kontakt med mannen för han sin vikinganäve mot mitt könsorgan och tar ett riktigt jävla skamgrepp.
Jag är inte jättevan med det här sättet att bli hälsad på, men känner snabbt att jag inte kan visa mig obekväm för då är jag i oföränderligt underläge mot en snubbe som gjort sig rikskänd som 2000-talets störste vuxenmobbare.
- Vad tycker du om kuken egentligen? frågar jag.
- Jag ska slicka ditt ollon.
- Är det ett löfte eller ett hot?
- Det är ett löfte.
- Jag älskar din tunga, Blondie, den har alltid varit lika vass.
- Den virvlar runt, runt, runt, runt ollonet.

Som ni ser på bilden blev vi kompisar sen, han fick lite kärlek av mig och min kusin.
Kåta människor ska man aldrig ge vad de frågar efter, man ska bara pussa dem.
Bara på kinderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0