Tack för att ni finns, grabbar.

Det känns hur fint som helst att ni har börjat höra av er, mina killar.
Har varit dåligt med den saken tidigare när jag varit ute på vift, men nu har verkligen alla som är viktiga visat att dom är viktiga.
Trots att jag bara varit borta ett kort tag har grabbarna hemifrån hört av sig, flera gånger var per telefon, det betyder jättemycket för mig.
Jag är inte här och hittar ersättare till er, ens tillfälliga, utan det är ni som är mitt gäng både nu och efter detta.
De perioder då det har varit dåligt med kontakt har jag tvekat, ska jag erkänna, på om man är riktiga vänner när man inte hörs av, så fort några mil kommer emellan.
Jag har tvekat på er och jag har tvekat på mig själv, varför inte jag hört av mig till er, om ni då är så viktiga för mig som jag vill tro.
Jag är säker nu, på att det är ni som är bäst och er jag vill ha i mitt liv.
Vill passa på att be om ursäkt för att jag har varit, och är, så dålig på att höra av mig, om det kommer grus i maskineriet är det nog faktiskt mitt fel.
Jag ska försöka tänka på saken och bättra mig i framtiden.
Men även om vi inte hörs så hör vi ihop, det har jag kommit fram till, efter att ha testat många människor på många platser under lång tid och åkt ut och in i relationer.
End of diskussion: Jag älskar er.


Skörsten - John-John

Aggan - Midda - Rulle

PS.Har inte glömt bort att jag har nån vän som jag har, men detta är bilder på dem som hört av sig.DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0