Mucka inte med Nässjö!

" Daniel J: Vad väljer du? En spaghetti bolognese i ett soligt Rom eller en tallrik med klassisk svensk husmanskost?
Fotbollskanalens Jesper Hussfelt: Husmanskost? I ett regnigt Nässjö? Då tar jag spaghettin, kompis. "

Plöjer fotbollskanalen upp och ner som jag gör varje dag, idag plöjer jag chatten med kommentatorn Jesper Hussfelt.
Och möts av att han pissar på mitt Nässjö!
Vafan är det frågan om?
Hussfelt gör narr av Nässjö, målar upp det som om det är Sveriges rövhål.
Det är faktiskt mysigt här.
Och vi har gott väder idag, i torsdags och fredags var det till och med vår, inte regnigt.
Tror inte ens att han har ätit husmanskost i Nässjö.
Sluta drömma om Rom och Nässjö, dra hem till Mjölby istället, ditt jävla apskaft.


Hussfelt - Rom - Mjölby - Nässjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0