Matkriget, andra halvlek.

Får jag fråga dig en sak, är det du som har använt micron utan att göra rent efter dig?
Först svarade jag nej eftersom det inte var jag, sen svarade jag ja när jag kom på att det är mitt ansvar när Ulrik är gäst hos mig och grisat, så jag ändrade mig och sa ja.
Sen grämde jag mig så djävulskt för att jag inte antingen bett Ulrik städa upp efter sig eller städat upp efter honom, jag såg ju direkt när det hände att det var rengöringsbehov.
Ahh, hon väntade ju bara på att få sticka mig i sidan efter min gnälliga lapp och hennes pizzasalladsblunder, fan att man skulle bjucka på den så billigt.
Menmen, nu är det rengjort och allt är för tillfället frid och fröjd, 1-1 i matmatchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0