Kändis på min blogg.

Har jag blivit kändis på din blogg nu eller? sa killen i kassan på macken här, två stenkast från skolan, när jag var där för min måndagliga aftonbladethandling.
Han sa så för senast jag handlade av honom var jag där för att handla folköl till en efterfest, glad i hatten och skojade och smällde av bilder som jag ibland gör.
Vad ska du göra med dom här bilderna, frågade nog han då.
Dom ska po bloggen osso, svarade nog jag då.
Jag har inte bloggat honom, men när han nu tog upp det och tycktes så glad åt bloggkändisskapet kan jag inte låta bli att göra honom till "kändis på min blogg".

 
Vettefan vad grabben heter, men det står Statoil på namnbrickan, vi får väl kalla honom för det.

Kommentarer
Postat av: Giftig

HA! vi var där ikväll för att köpa kaffé & snus. och ja, då hade den jävlen låst om sig, klockan var bara tio. Sen öppnade han, bad om ursäkt över att han glömt att öppna. liraren hade ju heltklart nåt på G med den blonda donnan, ja hon droppa in först senare.

2009-09-29 @ 03:19:01
Postat av: Jean-Pierre Papin

Han är värd henne.

2009-09-29 @ 08:12:54
Postat av: Uski

en av Nässjös bästa människor

2009-09-29 @ 12:39:53
URL: http://uski.blogg.se/
Postat av: Giftig

vad får er att tro att han är värd henne? jag är skeptiskt, men det ligger i min natur precis som mycket annat.

2009-09-29 @ 15:11:59
Postat av: Jean-Pierre Papin

Han är liiite bättre än henne. Men hon är liiite snyggare än honom. Dom har lika värde. Om det gäller samma blonda donna som jobbade natten före, det gör det nog.

2009-09-29 @ 15:55:33
Postat av: Giftig

hon som har luggen i en fläta menar jag. det har hon nästan jämt. På bilderna ser det ut som han inte riktigt vill kännas vid dig calle, han liksom ryggar vid beröring. Är detta något som händer dig ofta? borde det inte sänka hans värde?

2009-09-29 @ 16:02:28
Postat av: Jean-Pierre Papin

Luggen i en fläta, det vet jag ingenting om. Hon var fin iallafall. Han ryggar inte alls tillbaka, på första parerar han slaget, på andra är han förlägen. Vi gillar varann. Han har ett högt värde.

2009-09-29 @ 17:29:47
Postat av: Anonym

förlägen? jag tycker han ser obekväm ut.

2009-09-29 @ 17:52:02
Postat av: Jean-Pierre Papin

Jag var där, du var inte där. Du drack bara av ölen. Kanske vet han här, att du ska dricka av ölen, kanske är det därför han ryggar tillbaka.

2009-09-29 @ 18:09:38
Postat av: Giftig

hahah knappast! Han tycker jag är en svinskön lirare, du vet jag kan det där med människor. hahaha

2009-09-29 @ 23:02:01
Postat av: Jean-Pierre Papin

he

2009-09-30 @ 00:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0