Full och snäll för en gångs skull.

Ikväll ska jag bli full, för kärlekens skull.

Och för godhetens skull.
Eftersom jag visat molkomtendenser under upptakten här har jag blivit tvungen att sätta press på mig själv.
Nu har jag skrivit en "Lathund för fyllo", bestående av nio punkter i uppförande, som jag ska ha i bakfickan hela kvällen och titta på så fort jag är på väg att ta ett steg åt höger, vänster, bakåt eller framåt.
Kom ihåg det imorgon, att jag måste in här och stå till svars för min fredagkväll.
Mariestadspuss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka var de nio punkterna? och när tänkte du stå till svars?

2009-09-13 @ 15:02:33
Postat av: Anonym

vilka var de nio punkterna? och när ska du stå till svars?

2009-09-13 @ 15:05:08
Postat av: Jean-Pierre Papin

Nu ska jag se om IFK Göteborg kan vinna mot Gefle. Sen ska jag återge de nio punkterna och stå till svars.

2009-09-13 @ 16:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0