Det har fötts en ny fylleringare i familjen.

Kidsen på farsans sida var tidigt ute både med att titta djupt i glaset och att bli knackade på axeln av farbror polisen.
Nu är även kidsen på morsans sida officiellt insprungna i dimman, dom hade fest hemma igår och föräldrarna var förpassade till husvagnen ute på parkeringen.
Läskigt vad fort det går, det var inte länge sen dom groggade på vällingpulver och vatten, dom är ju fortfarande inget annat än små barn i mina ögon.
Syrran är en städad "jävla lillmorsa", enligt Flexa, hon beordrar honom var tionde minut att gå och lägga sig, utan framgång, tydligen.
Värre är det då med honom själv, han har redan profilerat sig som fylleringare, en verksamhet där han har en viss storebror att brås på.
Vi får väl sätta oss med varsin 75;a och en högtalartelefon och battla nån kväll...



Flexa säger:
Det jobbiga är.. att efter några glas så blir jag rätt så våldsam med att använda min mobil så viktor från ekåsen hade sagt till mig att han tar min mobil om jag ringer en gång till. så då hade jag tydligen gått iväg och ringt till robban.. han låg ju och sov så när han vaknade så lyssnade han på telefon svararen... där hörde man mig bara "SNÄLLA ROBBAN SLÅ MIG iNTE!!! ROBBAN SNÄLLA!!"
Jean-Pierre Papin säger:
Det hörs att du är min bror, grabben.
Flexa säger:
Hahaha är det så?
Jean-Pierre Papin säger:
Skoja inte. Jag har många oplanerade samtal i mitt cv, då jag "efter några glas blivit rätt så våldsam med min mobil". 
Flexa säger:
Hahaha tydligen så hade jag ringt till en som heter denzler... Då hade det bara tutat och så har han ju 3 så då kom den där låten ju " three.. its a magic numbeeer." så då hade jag sagt att denzler sjöng för mig Helt rubbat...
Jean-Pierre Papin säger:
Det verkade på dig när jag frågade förut, som om det dricks lugnt och fint, nu låter det inte riktigt så längre..? 
Flexa säger:
Jo det var fint bara att visa grejjer är helt bortblåsta från mitt huvud..Vi blandade ju ut drickan.. men om jag ska uppskatta hur mycket ren sprit vi drack så max 2 -3 rätt så stora glas..
Jean-Pierre Papin säger:
Frågan är inte hur mycket man dricker utan vilket resultat det blir och om du tror att din polare sjunger 3;s signal så skulle jag vilja säga att det dragit iväg ganska långt. 
Flexa säger:
jo det kanske...
kul var det i alla fall
Jean-Pierre Papin säger:
Det är bra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0