Bloggout, Papin på semester.

Nu ska jag strax lämna mitt småländska hem och resa till mitt dalsländska hem.
Det känns så idag, som att jag har två hem, vissa dagar känns det som att jag inte har något alls, men idag har jag två hem som jag ska växla mellan.

Det känns dumt att åka härifrån, på ett sätt, då jag börjat bli kompis med miljön och stan och skolan och smått med lite folk, nu, nyss.
Men det blir ändå inte fel att komma hem, jag behöver pussas med Fajsi och jag behöver ta några kalla med mina killar och jag behöver andas annan luft än den snåla småländska och jag behöver ett nytt förmanande tal av Farmor, där hon talar om för mig att kvinnor är djur.
Jag behöver faktiskt det.

Jag har inget nät hemma så ni får klara er utan mina ord resten av veckan, men jag får säkert uppslag hemma som jag kan mata in här efteråt som kompensation, något annat än bara internatliv liksom.
Tycker för övrigt att jag varit en duktig bloggare senaste månaden, både pålitlig med leveranser och rätt på´t med själva inläggen.
Jag har inte känt mig som en bra bloggare på ungefär ett år, men nu har jag fått tillbaka glädjen och flowet, hoppas det märks och att det innebär nån form av utbyte att "komma ner och möta mig vid denna sjö".

Ha det godis när jag är borta, lova att inte hitta en ny favvoblogg.


Nu kommer storebror hem, nu ska vi hångla.

Kommentarer
Postat av: Dracke

Jag tar med snorkeln när jag går ner till sjön nästa vecka.

2009-09-22 @ 21:49:17
Postat av: Jean-Pierre Papin

Det finns inga politiska manifest under ytan, håll dig på land du.

2009-09-28 @ 01:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0