Bloggin, Papin åter på banan.

Landade i Småland för två timmar sedan och allt jag kände var lycka.
Jag vet inte vad det beror på, kanske bara för att man inte hunnit tröttna än här, det är mycket som kittlar, ingen är färdigutforskad och ingen relation vet i vilka fästen den ska bo.
Eller bara för att jag känner att detta är mitt hem eller bara för att det är här jag skriver saker som jag är nöjd med eller bara för något annat.
Lycka behöver inte utforskas, den ska bara insupas så länge den finns, jag brukar sällan känna den så ren som jag nu gjort i två timmar, jag brukar blanda upp den med skit.
Det var skoj att vara hemma också, fångade upplevelser och bilder som kommer sitta som en smäck här under veckan.
Nu behöver jag en krasch för att orka ta mig in i morgondagens verklighet, det är måndag jämn vecka och därmed dags att visa vad man presterat(responsinlämning) sen senast det var måndag jämn vecka, i verkligheten.
Jag tror att jag fått till något, jag hamrade faktiskt lite hemma på kammaren också.
Välkomna tillbaka efter uppehållet och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0