Vem fan bor i mitt rum?

Ni såg själva bilden häromdagen, men den visade bara en del av golvet.
Ni skulle se resten.
Det gjorde två män i övre medelåldern nu, nyss.
De var inne i mitt rum när inte jag var hemma och de måste ha undrat vad jag är för en sorts människa.
Golvet är fyllt med låtsaspengar i olika färger.
Kläder ligger i drivor, fotbollströjor och långkalsonger.
Det står en satans massa tomma ölflaskor på skrivbordet.
Där ligger en leopardhatt.
Där ligger en barbiedocka(!).
Tågskyltar med Falun och Uddevalla.
Det är stopp i avloppet av mumiens kläder.
Larmet är sönderslaget.
Vi möttes i ytterdörren när jag skulle in från promenaden och de skulle ut från chocken.
Är det du som är Calle?
Jag hade stor lust att svara nej, jag är Sid, men av någon anledning sa jag ja på den frågan.
Säg såhär, det var ingen som anklagade mig för att vara frisk efter det.
Trots allt är jag nöjd med att jag inte har spotify utan bara kör i youtube, annars hade Lady in red stått på repeat, på maxvolym, och då hade de nog kört mig till ett rum med fyra vita väggar, utan att fråga om lov.


Kommentarer
Postat av: Tilda

Raring, hela den där magiska sörjan är ju såå Du! ;-D

2009-10-21 @ 16:27:35
URL: http://flygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0