Ska vi säga otur?


Vanliga kvällar hänger jag jeansen på tygstolen, när jag är någorlunda balanserad.
När jag är förbannad eller liknande vräker jag av mig dem i vrede och skiter i var de hamnar.
Nu har jag vräkt av mig dem i vrede två sena nätter på raken.
Det mörka uppe till höger är en gorilladräkt.
På maskeraden igår hade jag kroppen och hon huvudet, vilket säger precis allting.
Toalettpappret satt på Ulrik, han var mumie men orkade inte vara det mer när jag beslöt mig för att komma till festen.
Han hade inte lyckats övertala mig, men det hade hon med huvudet och det såg han som ett svek och ett konkret sätt att visa det på är att skräpa ner svikarens golv med papper som inte är värt annat än att torka rövar med.
Spelet med de livliga färgerna heter MoneyMoney och är precis som namnet säger ett spel om pengar.
Vi spelade det i fredags och jag hade otur och förlorade.
Spelet bakom kameran med de svarta färgerna heter NågotAnnat och är precis som namnet säger ett spel utan pengar.
Vi spelade det i fredags och lördags och jag hade otur och förlorade.
Tröjan?
Den är Christian Vieris gamla.
Han var en stor målskytt men det är han inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0