Jag ska snitta ett ljus i bloggmörkret.

Är det bara jag som tycker att den här bloggen varit förjävla låg senaste veckan?
Litterärt och innehållsmässigt har det funnits briljans, men flera stora skopor mörker är några för mycket.
Jag lovar inte en ljus vecka, jag vet ju inte vad den har i sitt sköte, men jag lovar en ljusare bloggvecka åtminstone, lite godis måste jag bjucka er på, såhär pissigt kan vi inte ha det.
Vi kan inte ha det såhär pissigt.
Det blir krystat och könstigt om jag skulle må skit och ändå bara skriva om regnbågar, men jag lovar att se livet från den ljusa sidan, lovar att försöka.
Nu är det bara några minuter kvar av den här veckan, som inte är någon som går till historien som högklassig.
Vi lägger den till handlingarna.
Vi rentav glömmer den, gör vi.
Vi tar fram en ny vecka.
Låt den bli bra, ge oss goe, goe veckan nu, livet.
Puss på nos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0