Fyllehångel eller HIV-överföring?

När jag summerade hemmavistelsen lovade jag att återkomma med den reaktion Farmor och Olsson visade under bildspelet från skolupptakten.
Reaktionen avser bilden där Ulrik och en främmande man är homoerotiska på Hotell Högland.

Olsson: Fyfaan, gå och slicka sådär! Det är ju riktigt äckligt alltså.

Farmor: Går dom på främmande folk? Han kan ju ha hiv och allting.

Jag bara sitter och viker mig av tokskratt.

Farmor: Vad skrattar du åt? Det kan han ha, det fattar ni väl?!


Kommentarer
Postat av: Twinseen

Hej Kapten!



Hoppas du vet att du är inbjuden till Twinseens födelsedagsmaskerad på Götlaborgsvägen den 31 oktober kl. 19.00



Även Aggan och Låda e välkomna men har inte deras Nummer,facebook lr bloggadress så du får gärna förmedla vidare.



KOmmer antagligen bli galet röj:) hör av er om ni e suugna:) Kraam twiins

2009-10-06 @ 17:37:46
URL: http://twinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0