Festkvällen med tjejmaffian.

Lovade vid ett tillfälle att jag skulle redogöra för min ensamma helg då vapendragaren var hemma hos familjen.
Och jag har redogjort i det tysta, men av någon anledning inte publicerat, sånt trams ska inte hållas på med så här får ni:
Trodde först att jag skulle deppa ner mig helt när Ulrik var borta, i och med att inga andra grabbar här kan konsten att trycka på ordentligt.
Vad jag inte tänkte på då var att det finns brudar som kan konsten att trycka på ordentligt.
Tjejmaffian spände musklerna och bjöd på ett röj i klass med det Låda, Ulrik och jag körde på samma plats(runt biljardbordet) en vecka tidigare.
Imponerande.


Först satt de där i idolsoffan och var fina flickor, sen gick jag iväg en sväng efter idol och när jag kom tillbaka fanns inga fina flickor i soffan längre. De hade blivit vilda och brölade och studsade som en hel krigsarmé. Jag blev lite rädd och la mig på biljardbordet med en kö som försvarsvapen. De flög runt, runt, runt och tjoade och skrek, jag förstår om ingen tror mig men det finns sjuka filmer som bevisar detta.
Efter många om och men lugnade vildarna ner sig och hittade på att vi skulle gå hem till mig.


Först obligatorisk test av huvudbonader och solbrillor, som alltid i rum femton. Sen började kvartetten pussla med ordlapparna jag gjort, vilket gjorde den ena mer frustrerad än den andra. Först gav Olli upp och såg allt annat än nöjd ut. Sen gav Påsättningen upp och satte sig i dj-båset istället. Kvar blev Gammelpackan och Sättningens syrra som med några ledtrådar till slut löste pusslet. Det var inget roligt pussel, det var bara en pik, en pik för gammalt pussel. Sen kunde inte damerna sitta stilla längre utan vevade på När vi gräver guld i USA och andra låtar som jag trodde att bara grabbar gapade med i. Själv gjorde jag som alltid numer, satte mig i fönstret och tog en cigarett. Till slut lugnade de sig en aning och varvade ner i allsången I would do anything for love.
Det var spännande att göra ett studiebesök i damernas värld. Jag gillar att dom räddade min helg.


Kommentarer
Postat av: olivia

den sista bilden kan du gärna ta bort, den är hemsk.

2009-11-01 @ 16:08:18
Postat av: Quimmen

Läcker tröja mannen!

2009-12-08 @ 06:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0