Förra helgen - Bäst hittills.

Den helgen som är nu sveper jag igenom vid ett senare tillfälle, har ju inte redogjort för förra än, därför prioriteras den idag.
Som tidigare miniinlägg rapporterat var kusinen här på besök, ett besök som planerades helgen innan när jag var hemma, men hölls tyst om inför Ulrik för att överraska.
Överraskningen gick som den skulle, även om det blev lite kaka på kaka när Maxan, Lena och valpen Zelda överraskade samtidigt.
Boråsarna åkte hem efter Idol, sen skyfflade vi undan borden och dansade hamsterdans, lirade biljard, hånglade, väckte hela internatet, stal, förstörde och spydde och var alldeles, alldeles underbara.
På fredagen var det ett jävla tryck faktiskt, mer eller mindre varenda kotte deltog i kalaset som är det tyngsta och roligaste på dessa två månader vi varit här.
På lördagen var vi(jag) segstartade, men vinkade in några flaskor från Schlippovi och spelade fylla med knuff och lyssnade på Fangan Uggla och kom återigen i fin fas.
Antalet deltagare var klart reducerat från dagen innan, men det som redan på fredagen utkristalliserats till en elitstyrka, Johnnie, Olli, Samson, Ulrik och jag, blåste på snyggt igen.
Kvällen slutade på olika sätt och mer eller mindre dramatiskt på flera håll.
Olli la sig på hamstermattan innan vi turades om att kalva på hennes toalett, samtidigt i en annan del av byn delade grabbarna på kvällens tredje 75;a under cykelstöld, cykelkross och blomsterbukettstöld.
Bästa helgen hittills, ja utan konkurrens.

Låda, Ulrik, Lena, Zelda och Maxan - Ulrik&Låda - Schlippovi och Fnissan

Rabarber, Samson, Papin och Låda - Fylla med knuff - Elitstyrkan

Samson och besökarna - Mössprovning som alltid under fest hos mig - Utskickning av turk på tak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0