Dags för idolsnack!

Nu har vi kommit såpass långt in i säsong 2009 att kläderna är varma och idolerna är tillräckligt utforskade för att rangordnas.
Traditionen säger att det är dags för en tjej att vinna i år, det har ju varit varannan hela vägen:
Daniel Lindström - Agnes - Markus Fagervall - Marie Picasso - Kevin Borg.
Jag hoppas på traditionen och har haft tjejfavoriter från start, diggade Camilla som rök för två veckor sedan och framför allt har jag hela tiden gillat goe, goe Erika.
Erika från norrländska Dorotea har en enorm utstrålning, ett väldigt klädsamt självförtroende och en blick som kan fälla vad och vem som helst.
Hon riskerar att vara platt och mellanmjölkig i sitt artisteri om hon inte hänger sig fullkomligt, men under jackotemat visade hon verkligen vilken hög klass hon kan hålla.
Jag tror tyvärr risken att det blir en kille är stor, Erik kan tyckas oklanderlig och verkar stå starkt, men jag tycker han är förutsägbar, han kommer aldrig överraska och det kräver jag av en idol.

Här har vi min ranking:
1. Erika
2. Mariette
3. Rabih
4. Tove
5. Reza
6. Erik
7. Eddie
8. Calle

 Erika Selin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0