"Vi tar det imorgon när du är nykter".

Så skrev jag just i ett sms.
Det har nog aldrig jag gjort någonsin tidigare.
Det måste kännas förjävligt för den som fick det.
Man vet ju själv att när man är rustad för debatt sena helgnätter så känner man sig oslagbar.
Blir man nekad chansen att komma till tals blir man oerhört frustrerad, då man vet att det dröjer minst en vecka innan man är i samma form igen.
Blir man nekad med motiveringen att man är onykter, när man anser att man bara är lite go och glá, då kan man bli vansinnig.
Därför var det en speciell känsla att skriva detta sms.
Det kändes mäktigt att skriva och ännu mäktigare att sända iväg, jag erkänner det.


Kommentarer
Postat av: Millis

Och moget, icke att förglömma.

2009-11-22 @ 01:37:16
Postat av: Jean-Pierre Papin

Naturligtvis.

Jag hade en plan på att ha med det i mitt inlägg, men det föll uppenbarligen bort mellan hjärnan och fingrarna.

Nu tillförde du det, fint med teamwork.

2009-11-22 @ 16:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0