Sicket jävla snack.

Det var han goe, goe konversationen ikväll borta på Högland.
Jag varken vill eller ens kan låta er gå ovetandes från denna gaffling, därför bjuds ni:

Hon: Massa killar avstår från att snacka med mig för dom tror att vi är ihop.
Jag: Aha, åhh fan.
Men är vi det då?
Ihop?
Ja, är vi tillsammans?
Det vet jag inte, du får göra vad du vill.
Men vadå bryr inte du dig ens om vad jag gör eller?
Vi är fria så ser vi hur det blir.
Men jag kan få ligga med en jävla massa så då kan jag skita i dig.
Gör vad du vill.
Då kan jag skita i dig då, så behöver jag inte tänka på dig mer.
Nej visst.
Idiot.

Vi säger godnatt med den kommentaren - Idiot säger vi - sen säger vi godnatt. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: KungCrona

Ha ha! Goe dig!

2009-11-29 @ 02:40:43
URL: http://kelis.se
Postat av: Linda

Har du gått o blivit hjärtekrossare? :p

2009-11-29 @ 20:58:38
Postat av: Jean-Pierre Papin

Det verkar inte bättre. Var tvungen att lägga fram detta, vilket i och för sig bara är en väldigt liten hint av vad som egentligen hänt och sagts i detta fall. Men hursomhelst så är det den största "diss" jag någonsin stått för. Jag brukar inte dissa. Däremot har det förekommit att jag dissats flertalet gånger. Det känns oförskämt bra att vara på den andra sidan den här gången.

2009-11-30 @ 01:02:47
Postat av: Linda

Ja man vill ju pröva nått nytt kanske? Det var på tiden att du tog ditt förnuft till fånga och leker lite på den andra sidan. Jag tror bestämt att du tillochmed gick om mig med dissen du la där. Inte ens jag har nog varit så vild på den sidan. Men bara du mår bra så ska du inte ha något emot att vara på den sidan :)

2009-11-30 @ 11:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0