Lucas Silveira gör mig lite homo.



Jag har aldrig kallat en kille het någonsin under min livstid.
Nu är första gången.
Den här snubben osar ju sex lång väg, för fan.
Får inte han ligga så heter jag Roger.
Låten han sjunger är den man förknippar mig med, denna version är inte lika disco, men den är lika jävla fantastiskt bra.

Uppdatering: Haha. Oj, nu har jag googlat snubben och det kanske inte alls är en snubbe utan en snubba. Då är det inte så himla bögigt att gå igång ändå. Fast det är fortfarande oklart. Verkar som att den här personen vill stå utanför allt vad kön och sexuella läggningar heter. Och om h*n är född som tjej och velat bli mer kille eller tvärtom får jag ingen klarhet i. Men det kvittar väl. Coolast på jorden är människan iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0