Lappskickning.

Ibland är vi oerhört uttråkade på lektionerna, Ulrik och jag.
Då skickar vi roliga och töntiga meddelanden till varandra.
Såhär såg det ut igår:


- Där var * riktiiigt bögig.
- Ja, ungefär som du inatt.
- Jag var i * dusch när jag ringde.

- Varför ska jag visa * vördnad?
- Den ömhet h*n är värd.

-  * är kåt.
- Som mommofaiser.

- Är den här lektionen lika "bra" som de andra varit?
- Nej.

- Var är *?
- Har fastnat med näven i tombolan.

- Ser inte * ut som ett ras idag?
- Jo.


Kommentarer
Postat av: Bolle

Jodå detskapobloggen är en av de modebloggar Jag läser så e det bara...

Fashion dör aldrig!



Hetaste plagget här nere just nu bland män är utan tvekan "Blöjan"



Tänk dig ett lakan som du lindar runt din höft så har du en manlig kjol/blöja. Enkelt men fashionabelt...



Apropå skinnpajen så vet du väl förresten vad Räkans farsa Urbans skinnpaj kallades för?



-Liggunderlaget för han lägrade så många damer med den..Haha



Vart e det Du pluggar nu ?



Hade gott nu Grappen"



2009-11-13 @ 17:45:47
Postat av: Bengtsson

hey, läst bloggen mycket intressant.. inte för arg för blåvitts tapp i jakten på guldet. kämpa på. lite besviken på hur vi tappade kontakten. jag blev så lack på att blevit anklagad på något jag aldrig hade gjort. bor just nu utanför sthlm, använder knappt inte msn längre skicka mail på [email protected] om calle läser detta. Bengtsson

2009-11-13 @ 21:30:02
Postat av: Jean-Pierre Papin

Tjina, Bolle!

Känns tryggt att du fortfarande följer denna kulturinstitution. :)

Haha, skrattade gött åt Urbans liggunderlag, vilken stekare...

Pluggar i Nässjö. Kommer du hem till Småland efter nyår eller stannar du i djungeln?

Ha det göttis, hälsa indianderna från fashions förkämpe numero uno.

2009-11-15 @ 19:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0